Ssandraan

2012-05-04
20:00:43

FRIDAY

Sitter och gör ingenting. Blev en kort dag i skolan, bara en lektion + projektarbete, gött! Vi blev klara med allt inför redovisningen på tisdag så det känns jävligt skönt! :D Sen jag kom hemifrån skolan så har jag stääädat och chillat.. Inte kul, men det måste ju göras ändå! Nu har jag precis käkat kyckling och potatisgratäng, yummi! ;) Har kollat lite på bb-avsnittet från igår + bb 24/7, nu är det dag 76, nu vet man exakt hur alla är och vad man tycker om dom.

Marcelo: Ett jävla svin när han är full, så jävla dåligt att han höll på med Jennifer igår, jävla asshole! När han är nykter är han bättre, men han är fortfarande dryg, speciellt mot Annica. Typ när hon säger att hon känner sig sårad och han bara; jaha. typ. Nää usch gillade han förut, men nu vet jag inte längre..    

Jennifer: Jaa vad ska man säga om henne? jag gillar henne inte, hon är jävligt falsk och jag hatar hennes beteende. Hon satt igår och pratade med Annica om hur bra allting blivit mellan dom och att hon tycker att det är skönt att dom är kompisar. 10 minuter senare går hon och hånglar upp Marcelo som Annica är förlovad med.. Hur tänkte hon där liksom?? Dessutom får hon ryck typ 24/7, säger att hon ska dra och går runto river ner massa saker.

Annica: Jag gillar henne, hon är kul, men kan vara lite gnällig ibland kanske. Hon borde sluta förlåta Marcelo hela tiden, hon blir bara sårad. Annars har jag inte så mycket att säga om henne.

Hanna: Gillade verkligen inte henne i början, men nu vet jag inte. Man märker ju att hon bryr sig om alla och hon är jävligt snäll. Sen stör man sig på henne ibland, men ahh. 

Rodney: Kuuuung! Dock är det ju inte alls lika mycket fart på han iår som det var förra året, men han är skön iaf! Fast jag tycker inte att han ska vinna, det känns inte rätt, han har ju liksom fått en andra chans och han har ju liksom facit i hand.

Camilla: Hmm, hon är väl kul ibland, men hon märks inte så mycket alltid.

Amandus: Jag fattar inte riktigt vad alla i huset stör sig på med han?? Asså han gör ju ingenting direkt.. Visst han har väldigt tydliga åsikter om det mesta och han är jävligt konflikträdd, men han gör inget? Jag gillar han för det mesta.

Lars: Jaa, han är ju lite speciell, rätt rolig ibland, skön snubbe som går sin egen väg helt enkelt.

Vobban: Han är ganska neutral, bråkar inte eller nåt sånt. 

Nu blir det mys resten av kvällen, funderar på att slänga ihop en kladdkaka till mig och syrran!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: