Ssandraan

2012-05-30
21:52:40

Full rulle!
Ingen uppdate igår, men hade fullt upp hela dagen!! Men gör väl en liten uppdate om går dagen nu! :)
Började min dag med att göra det absolut sista provet! kändes så underbart skönt! Nu är allting helt klart och jag kan bara njuta av den sista tiden innan studenten! Nu är det inte längre tvåsiffrigt kvar ens! endast 9 dagar! :D Sista lektionen var massage och där fikade vi och hade betygssnack, sen fick vi sluta :) Det var rocktema i skolan, men jag var inte utklädd eftersom jag endast hade två lektioner och inte skulle hinna vara med på nåt iaf.. Jag tror inte att det blev så mkt "härj" ändå :P Men nästa vecka då jävlar! ;D

Efter skolan hann jag hem en snabbis innan det var dags att dra in till skövde igen, för 10dagars firades självklart med party och utgång! :D Kom till Julletgullet vid halv 6, fixade och greja, började dricka lite smått, senare kom Helene och Alexandra, då tände vi grillen! Mys och grilla vid Jullets nya fina lägenhet! :) Käka, drack och hade det trevligt! :) Vid halv11-11 drog vi in till husaren, det var rätt dåligt med folk just då, men sen kom det massor! En mycket trevlig kväll trots att jag och julle blev mosade mot väggen i ett bråk på dansgolvet och trots att en äcklig gubbe stalkade oss haha! Sen var Bosse snäll och hämtade mig, Julle och Lovisa! :)

Idag var det rätt gött att ha sovmorgon till 1! :D Hade bara en lektion och då pratade vi bara om kortegevagnen och så! Haha asså det är ju jävligt svårt att komma fram till något i våran klass! Men till slut tror jag vi fick ordning på det mesta haha!

Efter skolan blev det donkenkäk! ;G

Annars idag, har jag hunnit med att kolla efter något att önska mig ifrån mamma och mormor i studentpresent, hittade ett halsband och en ring! :) Det är faktiskt svårt att veta vad man ska önska sig, av alla andra har jag bara önskat mig pengar, det behövs mest! :)

Det var allt!






Haha! jag är verkligen expert på att printscreena min skärm på fyllan!



Denna bilden snodde jag från helene!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: