Ssandraan

2012-05-26
13:35:16

Grill & chill

Då var det lördag! har precis varit nere en sväng på stan och kikat, hittade en bikini på lindex som jag tänkte prova, men det var sjukt lång kö till provrummen så strundade i det.. Blev inget köpt ;) 
Senare ikväll ska vi bort till Bosse, grilla och fira han lite eftersom han fyllde år igår! Blir en chill kväll med familjen helt enkelt! :)

Igår var det självklart skolan, men det var helt okej iaf! Jag klagar inte när man typ inte har något att göra och kan sitta ute i solen istället för att ha lektion! ;D Efter första lektionen drog jag och Julle till willys och köpte sallad i salladsbaren, som vi sedan satte oss ute och käka upp, hääärligt! Sen köpte vi även en marabou chokladkaka i ett försök för att få MVG av våran lärare haha! Vi får väl se om vi lyckas ;) Efter det hade vi en lektion då vi inte hade nått att göra så då satte vi oss på gräset utanför cafeterian där alla samlas nu när det är så fint väder! När vi slutade gick jag och Julle en sväng på stan, jag fick med mig en klänning och en topp hem! :) Toppen är djupt urringad i ryggen, det älskar jag!
 
På kvällen igår så åkte jag och Lovisa in till Skövde och grillade, tog några cider och hade det nice med Kevin och Benny! Vi hade även tänkt att bada, men så blev det inte :( Det var en härlig sommarkväll iaf! Det är så sommaren ska va!

Nu ska jag diska och greja lite! Ha en superbra lördag!
















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: