Ssandraan

2012-05-24
21:37:00

Grymmes!
Ännu en dag med helt underbart väder! :D Började kl 8 idag och redan när jag åkte med bussen kl 7 va det asvarmt! :) Jag hoppas att sommaren och det underbara vädret är här för att stanna! Så härligt i skolan när alla sitter ute och chillar på rasterna!

En helt okej dag i skolan även om jag började kl 8. Slutade iaf så att jag hann med halv 2bussen hem! :) Då var det bara att åka hem och plugga! Skrev klart religionen, hoppas han nöjer sig med det jag skrivit så att jag slipper komplettering(hans favoritord). Nu har jag bara 1 prov och 1 liten inlämning kvar, sedan är allt pluggande över! :)

Juste vi försökte klippa ihop våran utspringslåt idag, men det blev inte bra, så vi var tvungna att byta låt tyvärr :/ men den här låten kommer oxå bli grym! Så jävla nice att min klass springer ut FÖRST av ALLA klasser på skolan! :D Vi öppnar upp alltihop och vi kommer öppna upp stort!

Pratade precis med hon som ska fixa mitt hår till balen oxå. Min frisyr är inte så avancerad så jag behöver inte komma dit innan och prova den. Bestämde mig för att hon ska fixa sminket oxå, då slipper jag tänka på hur jag ska fixa det och nån som verkligen kan får göra det istället :) Kommer bli awesome! :)

Vet att jag skriver mycket om studenten nu, men det blir så nu när det är så nära ;D

Just nu sitter jag och tittar på delfinal inför eurovision som är på lördag, tydligen tävlar Loreen idag, jag trodde alla som kom på topplaceringarna förra året redan var klara för final :S Aja Loreen lär inte ha några problem med att ta sig vidare iaf! ;)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: