Ssandraan

2012-05-03
22:13:34

Helg!

Torsdag och det innebär att helgen är nära! Dock har det kännts som om det är tisdag, eftersom det bara är andra dagen i skolan för veckan!

Iaf! Har som vanligt varit i skolan idag. Började dagen med att prata om studenten:D när man pratar om det så inser man hur lite tid det faktiskt är kvar, sjuuukt! Vi diskuterade om kortegevagnen och kom till slut fram till vad vi ska skriva på den! men det är hemligt än så länge såklart ;) 

Efter det hade vi en ganska lång rast, vi käkade snabbt och sen gick vi ner på stan, köpte glass och satte oss i solen, härligt! :D Sen var det två lektioner + en del projektarbete! Hjärnan börjar liksom stänga av skolan nu när det är så nära, man går liksom runt i skolan och flummar hela dagarna och skolarbetet tas inte på så stort allvar.. haha vet inte vad jag tjötar om!

Vid 4tiden bestämde vi oss för att lägga ner projektarbetet för dagen! Jag och julle tog en fika på gräddhyllan, elr ja, hon åt mat och jag fika! ;G klaaaddkaka blev det! :) Haha råkade visst sabba vattenkranen oxå! Vattnet fortsatte att rinna även fast jag hade tagit bort glaset och det blev "översvämning" som kassörskan sa, hjääälp! haha!

Nu kom jag hem för en stund sedan efter en liten promenix med Lovisa och nu är det dags att hoppa in i duschen!

Tjingeling!  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: