Ssandraan

2012-05-27
17:55:54

I love my mum!

Jag får väl börja med att säga grattis på morsdag till min kära mamma! Och grattis till bästa Julia som fyller 19 år idag! <3

Sov till typ 11 idag, sen drog jag bort till Lovisa och spelade kubb och solade, asnice! ;D hade inte varit fel att dra till havssjön idag! Annars idag har jag bara pluggat och tagit det lugnt! Har nästan gjort klart den sista inlämningen och nu är det väl dags att plugga inför det sista provet som vi har på tisdag! endast 12 dagar kvar nu! Om exakt 2 veckor är vi redo för balen! :)

Igår var vi som sagt hos bosse och grilla oså med hela familjen! mysigt! Senare sen drog jag hem! Kollade på eurovision oså! Grymt att vi vann! :D fast det var ju ändå ganska väntat! ;) men askul! det var ju 13 år sedan vi vann senast. 

Nu ska jag plugga!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: