Ssandraan

2012-05-01
10:55:41

Just idag mår jag bra!

Vaknade ovanligt tidigt idag! :O Men jag mår rätt bra iaf!

Valborgsfirandet blev i Falköping hos Elias, med Lovisa och massa killar, skräll att vi blir ensamma tjejer haha! Men det va askul, satt ute hela kvällen, underbart! :D Massa grill, massa dricka, massa fotboll, jag klagar inte! 
Vid typ, hmm ah jag vet inte när, men nångång senare på kvällen åkte vi ner till Plantis, men det skulle vi aldrig ha gjort, det va inte mycket folk och det sög, ovärt att betala 100 spänn för att gå in i en halvtimme typ :O aja! Jag åkte bussen 00.15 in till Skövde, träffade coffe, kul! längesen vi träffades! Sen blev det nattbussen hem, asbra att dom satte in en extra buss bara för att det var valborg!

Nu är jag hungrig så det är väl dags att käka nåt! tjingeling!
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: