Ssandraan

2012-05-09
21:29:11

Look on the bright side of life

Endast religion och klassråd i skolan idag, skönt! Elr ja, klassråd är inte så skönt, min klass kan inte ha ett enda klassråd utan tjafs/bråk, det är ju sjukt egentligen?! alla är 18-20 år gamla och ändå måste vi tjafsa om småsaker? :O Såå onödigt! Just nu är det ju självklart mycket prat om studenten och allt som hör till. Vissa tål inte när andra tycker något annat än dem själva och det är jävligt irriterande! Ett klassråd är väl till för att ALLA ska kunna säga vad de tycker?? Jag vill iaf kunna säga vad jag tycker utan att få skit av nån som inte tycker samma sak.. En annan jävligt irriterande sak är att en del bara ser problemet i allting, t.ex. våran kortegevagn är i Tidaholm och det är där vi måste fixa den, någon frågar; hur fan tar man sig till Tidaholm?!  Jag svarar; Asså det går ju liksom bussar. Någon säger; Ahh men jag har inget busskort! Jag svarar; Nähe, men det är ganska många i klassen som har körkort, man behöver liksom inte se allt som ett problem, det löser sig. Även Julle var med i diskussionen och säger nåt typ; Asså varför ska folk alltid se problemen i allting, det är så jävla irriterande. Detta leder till att någon blir jävligt irriterad och snäser något tillbaka! Asså varför ska man få skit för att man försöker vara positiv? varför ska man få skit för att man säger vad man tycker? Finns liksom mer ä EN person i klassen som ska få säga vad den tycker, så f*ck off!!

Förut var jag, Emma, Jennie, Victoria, Alve och Vide borta hos farmor och farfar och fikade och pratade, myyys! Längesen jag träffade farmor och farfar.. Småbrorsorna som är så goa saknar man jämt! Skulle verkligen vilja träffa dem oftare än vad jag gör, men det går helt enkelt inte ihop med allting, när det är massa i skolan oså att göra. :( Mina älskade små skitungar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: