Ssandraan

2012-05-31
23:21:20

One week and one day

Torsdag, elr ja snart fredag! veckan har gått lika fort som vanligt!

Var en kort dag i skolan med två lektioner där vi inte gjorde nånting alls:) Skönt att veta att allting är klart, man kan bara chilla utan att känna någon stress, man bara njuter. Idag har vi fixat biljetterna till skumpartyt nästa onsdag och till festen på själva studenten! ;) Kommer bli grymt! Förköpen till skumpartyt var slutsålda strax efter att vi hade varit där! tur att vi hann köpa innan!

Annars idag så har jag varit borta på  solvik och hämtat mitt schema inför sommaren och fyllt i anställningsbevis elr vad det heter. Jag har verkligen ingen lust att jobba i sommar faktiskt, jag vill vara ledig och bara kunna njuta av livet!

Mamma och lillsyrran har åkt iväg med Bosse o dom till Sveg, dom ska på barndop oså och kommer inte hem förrän på lördag, skönt! haha

Nu ska jag snart krypa ner! Nattinatti!
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: