Ssandraan

2012-05-18
18:36:03

OTH och UTGÅNG

Har precis tittat klart på avsnitt 11 på säsong 9 av OTH, nu har jag bara 2 avsnitt kvar att titta på, sen har jag tittat på det sista någonsin.. :( Får spara de avsnitten tills senare ikv eller tills imorn :) Har spenderat hela min dag med att titta på OTH! Så skönt att bara göra ingenting..

Igår var det iaf utgång på husaren!;D Jag och Lovisa drog in till Skövde vid 5, vi var i Sofis lägenhet och förfestade lite(elr ja, ganska mycket haha) Började väl dricka vid halv sex, så vi hade väl hunnit bli rättså fulla vid 10 när vi gick in mot stan haha ;) Det var ganska mycket folk på husaren även om vi kom rätt tidigt och senare var det asmkt folk :D Dansade loss hela kvällen, asnice! Träffade annat folk o tjöta med oxå såklart! :) När det stängde drog vi hem till lägenheten och sov!

Sov inte alls länge idag :O vaknade första gången någongång vid 5-6, somnade om och vaknade vid 8 igen. Sen tog vi bussen hem halv 10, ashungrig så blev hem och käka på en gång! Sedan dess har jag som sagt tittat på OTH oså.

Ikväll blir det lugnt! Kanske följer med bort och käkar hos Bosse sedan, annars blir det bara att va hemma!

BTW! Jag är så sjuuukt avis på några i min klass och alla andra som är på väg till Aiya Napa just nu! Jag vill oxååå jue! Haha! Vore ju så jäkla grymt! Men det känns lite bättre när det ser ut som om det blir rätt varmt här hemma oxå i nästa vecka!   
   
BYEBYE!


  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: