Ssandraan

2012-05-21
15:22:16

pluggpluggplugg

Pluggdag idag! Har TVÅ(!!) prov imorn, inte okej!! Första lektionen imorn är det prov i naturkunskap och andra lektionen är det i massage.. Usch!! men det är ju skönt när det är gjort sen iaf! Det är ju bara två vanliga veckor kvar i skolan nu, denna och nästa, sen är det studeeeeentveckan! :D wiiiiiiie! Så sjukt!

I lördags gick jag iaf med bort till Bosse och grillade och tjöta, men sen blev det utgång iaf ;D Jag o syrran drog in på husaren precis innan 10 och då är det ju gratis;) var ju rätt segt när vi kom dit, dom visade nån fotbollsmatch som alla glodde på, men vi gick ute och satte oss, träffade några att prata med oså :) sen senare på kvällen blev det ASMKT folk :D va en del man kände oxå, så det va kul! :)

Igår var det myyyys hela dagen! Jag och syrrorna letade fram filmer ifrån när vi var små och tittade på :) Sen blev det en del plugg oxå såklart. Juste hann med en promenix med Lovisa oxå :)

Nu ska jag väl fortsätta att plugga..



 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: