Ssandraan

2012-05-16
22:31:03

Save the memories.
Har städat rummet och rensat lite i mina lådor under sängen! I en låda hade jag massa gamla gymnastiksaker; barrhandskar, tävlingsdräkterna, priserna, alla diplom och resultatlistor. Alla dessa saker åkte upp på vinden idag, jag behövde plats för annat! Jag saknar faktiskt gymnastiken fortfarande ibland. Nu är det 5 år sedan jag slutade. Jag saknar träningarna, jag saknar tävlingarna, jag saknar gemenskapen. Gymnastiken var en helt annan sak, man kände varandra, man hade en gemenskap som man inte har i dansen, man kände de andra gymnasterna och man kände tränarna. I miss it!

Hahah jag hittade en hel del andra gamla roliga minnen också! Bland annat en "spion regelbok" som jag och Lovisa gjorde när vi var 9 år haha.

Pluggandet jag hade tänkt idag blev det ju inte särskilt mkt av haha. Jag hade tänkt att jag skulle göra klart religionen och NKfrågorna, men jag har inte skrivit ett enda ord. Menmen jag får ta tag i det imorn istället.

Nu ska jag titta på BB och sen blir det nog att krypa ner.


 
 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: