Ssandraan

2012-05-14
22:45:25

Sometimes you have to fall before you fly

Måndag och skolan såklart.. usch är verkligen så sjukt trött på skolan nu! orkar inte mer.. Idag har jag iaf fått ett prov och en redovisning avklarat. skönt att det går framåt iaf. Jag undrar vilket jävla ego i klassen som förstör för alla andra bara för att få som den själv vill?! jag eller ja, vi har väl våra aningar.. Så jävla dåligt iaf!

Jag och Lovisa var på vc och tog den andra livmoderhalscancervaccinsprutan haha okej kanske ska skriva gardasilsprutan ist ;) Asså ajjj vad det inte är skönt när de sprutar in själva vaccinet!! Precis efteråt gör armen asont oxå, men sedan lugnar det sig och nu känner jag bara av det lite, mest typ när jag lyfter armen oså. Skönt att det bara är en spruta kvar nu!

Annars idag så har jag pluggat! Massage, medicin, religion och projektrapport. Imorn har vi praktiskt prov i massage och läxförhör i medicin, sedan kan vi stryka det oxå.

Nu är det snart dags för att krypa ner och titta på film!


I'm getting used to it 
   


Snygga brudar ifrån i lördags! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: