Ssandraan

2012-05-11
23:42:49

Sorg och lycka på samma gång..
Nu blev det ett inlägg till haha! Men måste bara skriva av mig lite!
Sitter pratar med både Julle o Emma om hur nära det faktiskt är till studenten, det är endast fyra veckor kvar och man kan inte riktigt fatta det än. Samtidigt som man är hur jävla glad och taggad som helst för att vi snart tar studenten så kommer också någon sorglig känsla krypandes.

Vi pratar om våra tre år tillsammans som snart är slut. Vi har haft en vardag tillsammans i tre år, vi har varit en del av varandras vardag, vi har upplevt mycket tillsammans och snart är allt över.. :( Det känns så sorgligt!! Efter studenten har vi inte längre våran vardag tillsammans.. Jag kommer sakna alla våra kodord och tecken som bara vi förstår, kommer sakna våra skratt och jag kommer sakna vårat gnäll haha, kommer sakna vardagen med mina tjejor!

I tre år har vi spenderat våran vardag tillsammans och jag skulle inte kunna tänka mig att ha spenderat den med några andra, ni har gjort mina tre år på gymnasiet så bra dom kunnat bli! Tänk om vi inte hade gått i samma klass, hur hade det varit då? Inga "systrarna bus" inga "sweetie pies" inget "Julle, Klemmet och Sandor" nää skulle inte ens kunna tänka mig hur det hade varit! Jag är verkligen glad över att ha spenderat mina tre år på gymnasiet med dom bästa brudarna!! Kommer sakna vardagen med er, fattar inte att det snart är slut! Usch sorgligt! Puss på mina bruds!

     


Kommentarer:
#1: klemmet

mina tjejor <3

2012-05-13 @ 19:52:54
#2: klemmet again

när jag läser detta så kmr tårarna igen sandor, jag säger detsamma ni två har verkligen gjort min gymnasietid också!Oförglömligt!<3

2012-05-13 @ 20:28:35
#3: Anonym

när jag läser detta så kmr tårarna igen sandor, jag säger detsamma ni två har verkligen gjort min gymnasietid också!Oförglömligt!<3

2012-05-13 @ 20:29:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: