Ssandraan

2012-05-02
18:37:36

Stress!

Har precis jobbat lite med projektarbetet, börjar kännas lite stressigt nu asså, redovisningen är nästa vecka och vi har en del kvar att göra! :O Men troligtvis kan vi jobba med projektet både imorn och på fredag så vi ska väl hinna! :)
Har även hunnit göra klart min inlämning om demens, så nu är jag klar med allt i social omsorg, asskönt! Nu hoppas jag på ett MVG i det! ;)
Även om jag hunnit med en del plugg idag så har jag fortfarande en hel del kvar och huvudet hänger inte riktigt med för tillfället! Är helt slut! Har ju dans ikväll men funderar på att hoppa över den, ganska jobbigt att dansa så sent (20.10-21.10, vilket innebär att jag inte är hemma förrän halv 10 typ) när man har plugg att göra och dessutom har skola imorn. Får väl kanske bli en promenix med Ziri istället om jag hinner.. Tråkigt att skippa sista danslektionen för terminen och innan saga, men orkar inte stressa och sagadansen sitter nog rätt bra ändå!

Annars så har det ju varit ganska underbart väder idag asså!! ;D Har suttit ute i solen på rasterna, härligt som fan när alla förflyttas ut ifrån skolan och sitter i gräset och har det gött istället!!

Nu ska jag ta en liten paus ifrån pluggandet och sedan börja med naturkunskapen! Bläääk vad jag är trött på det här!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: