Ssandraan

2012-05-13
21:32:43

Sunday!

Helgen har gått jävligt fort precis som vanligt och imorn är det dags för en ny skolvecka, men en kort sådan! vi är ju lediga torsdag och fredag så det blir långhelg! :D

Iaf igår och idag var det ju dansföreställningar på saga! Det var grymt kul och det gick väl okej, gjorde en del småmissar, men det är inte lätt när det är så trångt på scen.. :)

På kvällen igår var det utgång! Vi skulle dragit till husaren först, men ändrade oss och drog till fkp ist eftersom det var 100 % party där! :) Jag, Lovisa och Jennie förfestade lite här hemma innan vi drog iväg till fkp. Var inte mkt folk alls när vi kom, men det kom mer folk senare sen :) Hade förväntat mig att det skulle va mer folk, men det var kul iaf! Jennie drog hem tidigt, jag och lovisa tjötade, sen kom vi ifrån varandra eftersom jag gick ut. Typ en halvtimme innan vi skulle dra gick jag in igen och då dansade vi loss! :) Haha asså man blir ju liiiite förvirrad av vissa saker! För att komma hem var vi tvungna att åka tåg till stenstorp, buss till skövde och sen buss till Tidaholm, dom har tagit bort nattågen mellan fkp och skövde för tillfället, så jävla dåligt!

Idag var det som sagt dansföreställning igen. Gick en sväng med Lovisa förut och pratade igenom kvällen oxå;) Annars har jag pluggat en hel del idag.

Nu blir det chilla tills det är dags för att krypa ner! BYEBYE!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: