Ssandraan

2012-05-23
21:27:44

LOVE LIFE
Skulle ha hoppat in i duschen, men syrran hann före så jag får väl ta och blogga så länge! :)

Bara jag som blir jävligt glad av det här vädret eller?! :D Jag, eller ja jag tror att jag kan tala för de flesta när jag säger att man mår så himla mycket bättre när det är sol och varmt! Så underbart är det! Ännu underbarare blir det när man vet att det bara är 16 dagar kvar till studenten! Och snart är alla inlämningar och prov HELT klara! Livet leker så att säga!

En rättså kort dag i skolan idag iaf.. Jag försov mig till första lektionen, men vi tittade bara på film så jag missade inget, läraren tog säkert inte ens närvaro. Sen hade jag håltimma när de andra hade historia. Det sista hade vi religion, men våran lärare var inte där så vi använde lektionen till att välja utspringslåt och rensa spellistan till kortegevagnen lite :) utspringet kommer bli grymt! :D
Efter skolan tog jag en glass med Julle och Åsa innan jag åkte hem, härligt! :)

Jag och syrran la oss i stadsparken och solade idag, så jävla skönt, men hade ju inte vart fel att ligga vid havssjön eller nåt så att man kunde svalka sig! ;)

Har hunnit med att handla lite inför studentenmed mormor, alltså typ tallrikar och skit. Har verkligen världens bästa mormor, hon ställer alltid upp och hjälper till när man behöver det, hon har hjälpt till väldit mycket med saker till studenten och det är jag väldigt tacksam för!   

Fått ett glädjande besked idag, som kommer att göra min student mycket bättre! Skönt! Har inte vågat hoppas på det, men nu är jag glad! :D Allting kanske fixar sig trots allt! 

Igår fick jag också ett besked som jag hoppats på ett tag nu, men som ändå gjorde mig förvirrad, har kommit upp annat som rör till det lite kanske..

Hepp nu ska jag vänta på att syrran blir klar så att jag kan duscha och sedan krypa ner!

De senaste inläggen har varit helt bildlösa, så jag slänger in lite bilder ifrån den senaste veckan!








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: