Ssandraan

2012-11-08
23:39:10

Always be yourself, unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Hey! Har haft en bra dag, haft fullt upp! Först var jag, Emma, mamma och Bosse och åt hos mormor. Pratade lite om jul och i år ska vi bryta traditionen med att fira hos mormor, istället ska vi vara hos Bosse. Vet inte om jag gillar det eller inte, tycker om när det är som det brukar vara vid sådanna tillfällen, det är mycket som är annorlunda nu ändå. Men det är ju samma folk oså, men det blir ändå inte samma sak.. Har ju alltid varit hos mormor på julafton, menmen det  blir nog bra ändå.
 
När jag kom hem ifrån mormor satte jag mig och började fixa med tackkort för studenten, jag vet 5 månader efter studenten är lite sent, men har inte fått tummen ur förrän nu! Han fixa lite med korten innan Alexandra kom hit. Vi satt och tjöta en stund. Hon sa att det var kladdkakans dag igår och då kunde vi inte låta bli att gå ner till julius och köpa oss varsin kladdkaka, de är sjukt goda där! Satt där en bra stund och tjöta innan jag gick hem igen. Fixade klart korten och så. Sedan blev det att gå en sväng med Lovisa innan det var dags för "Hela Sverige bakar".
 
Nu ska jag snart krypa ner och titta på "Bridesmaids" känner mig lite efter som inte sett den än, så måste se den!
Imorn blir det upp och sedan iväg till "chefen" eller vad det nu är för att fylla i lite papper inför praktiken och så.
 
Det var allt jag hade att säga nu!
 
Godnatt!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: