Ssandraan

2012-11-13
22:18:42

Even if I had a million reasons to go, I'd look for one to stay.
Sorry för dålig update! Blivit så kass på att blogga!
 
Iaf! Ligger i sängen och lyssnar på musik, ska snart krypa ner och titta på film/sova. Var första dagen på praktiken idag, jobbigt att gå upp tidigt när det var så längesen jag gjorde det sist, så är rätt trött nu om man säger så! Kunde inte somna i tid igår heller, ligger bara vaken och tänker på allt mellan himmel och jord. Undrar varför inte allting bara kan få vara bra någongång, bara vara som jag vill att det ska vara..
 
Praktiken var iaf kul! Var dock lite väl lite barn idag, så man blev lite rastlös ibland, menmen så är det överallt. Det tar ju ett tag innan man kommit in i rutinerna på dagis, men det kommer bli 3(?) bra månader på det dagiset, jag trivs med både barnen och personalen.
 
Har ju gått några dagar sedan jag bloggade sist så får väl ta en liten snabb update om det jag missat!
I lördags var det ju "Project X" i Falköping, kvällen blev väl inte som man tänkt sig, men ah den var väl okej ett tag.
I söndags hände inte mycket alls. Igår var jag, syrrorna och mormor i Skövde en sväng, kikade i affärer och så! Tänkte köpt höst/vinterskor, men bestämde mig för att vänta lite till med det. Det enda jag fick med mig hem var ett puder. Annars hände det inte mycket igår.
 
Nu ska jag borsta tänderna oså och sedan krypa ner! Godnatt!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: