Ssandraan

2012-11-18
21:31:46

HELGEN
Hey! Väntar på att Beck ska börja! Redan söndag igen, veckorna går sjukt fort, det är liksom redan vecka 47 nästa vecka :O 2012 är snart slut, sedan är det ett nytt år, med nya möjligheter.
 
Inte skrivit på ett par dagar nu, men har ju haft praktik oså. Sen efter praktiken i fredags blev det en fika och pratstund med Lovisa. På kvällen var Bosse och dom här och käkade, vi satt och pratade oså hela kvällen. 
 
Igår var jag, Emma, mamma och Bosse en sväng i Skövde. Jag fick med mig två par skor hem, älskar skor! Behövde verkligen nya skor också! Förutom skor så blev det inget mer köpt. Vi kom hem vid halv 5 och då var det bara att skynda sig att fixa sig för halv 6 gick bussen tillbaka till Skövde. Lite stressigt, men jag hann ;) Vi drog på förfest hos Martin, med skönt folk och sedan blev det husaren. En bra kväll, med bra folk! Bussen hem var jävligt sen eftersom busschauffören hade somnat haha lite kul, men det var inte roligt att vänta på rese så länge.
 
Idag har jag inte gjort mycket. Tagit det lugnt och tittat på film. Nu ikväll var vi hos Bosse och käkade tacos, gött! Nu blir det titta på Beck och sedan krypa ner. Imorn är det dags för praktik igen. 
 
 
 
Jag kommer aldrig att sjunka till din nivå.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: