Ssandraan

2012-11-27
21:08:43

If I could turn back time
Hey! Sitter i sängen, tar det lugnt och lyssnar på musik. Ska snart käka kvällsmat. (Intresseklubben antecknar typ..) Hehe..
 
Idag har jag haft praktik såklart, är nu inne på tredje veckan och jag trivs asbra! Nu har man kommit in i allting ordentligt så nu rullar det på bra. Imorn blir det inte praktik för då ska jag jobba istället, ännu bättre :D Visserligen bara 4,5 timmar, men det är alltid något. Nu har jag typ 2 veckor kvar på praktiken innan jag får "jullov" man får nämligen inte ha praktik under hela december. Men det ska väl bli skönt med lite lov, kanske får jobba lite och sen blir det väl antagligen tillbaka till praktiken efter nyår :)
 
När jag slutade idag drog jag bort till mormor. Hon hade bakat lussekatter och bullar, så det var bara att smaka, gött! ;) Sen käka vi och så innan vi drog hem igen. Min älskade balklänning hänger hos mormor, så jag provade den för första gången sedan balen, shit vad jag längtar tillbaka!
 
Igår var vi hos mormor och bakade pepparkakor, mys! Julmusiken var på och degen var god! Det är tradition för oss att baka hos mormor varje år, det har vi gjort så länge jag kan minnas.
 
Hepp nu ska jag kolla lite bloggar innan det är dags att krypa ner!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: