Ssandraan

2012-11-28
13:55:00

If you don't like me, that's okey, just don't pretend you do

Hey! I brist på annat att skriva så snodde jag en lista ifrån syrrans blogg ;)

 

VISSTE DU 

Att jag vill ha - En andra chans..

Att min senaste kyss - Va med någon som jag inte skriver här.

Att jag förtillfället mest lyssnar på - deppmusik.

Att jag pratar - Med mig själv ibland.

Att jag inte gillar - Idioter.

Att jag avskyr när folk - Kan gå hur långt som helst för att andra ska må dåligt..

Att kärlek är - Det värsta och det bästa som finns.

Att jag gillar att - Dansa

Att jag alltid kommer att - Älska dig

Att jag är hemligt förälskad i - 

Att sist jag grät var - Ett tag sedan.

Att min mobiltelefon - Är typ den viktigaste saken jag har.

Att jag när jag vaknar på morgonen - Vill jag bara somna om.

Att innan jag går och lägger mig - Borstar jag tänderna.

Att idag har jag - Jobbat på dagis och lämnat in mina skor på lagning.

Att jag just nu tänker på - Dig..

Att ikväll ska jag - Titta på grey's.

Att imorgon kommer jag - Tillbringa min dag på dagis.

Att jag hoppas - På att få en ny chans..

 

HAR DU 

Någon som förstår dig? Jaa

Någon som du saknar? Mhm

Någon som du hatar? Mjaa inte hatar kanske, men ogillar.

Några kärleksproblem? Hmm

Pratat med någon idag? Nehe, jobbat på dagis utan att säga ett enda ord.

Gråtit idag? Nej

Skrattat idag? Yes!

Piercingar? Japp, naveln

Syskon? Aa

Jobb? Bara inringning

För många vänner? Nej

Färgat håret? Ajjemän

Bra självförtroende? Njaa inte direkt

Sagt "jag älskar dig" till någon? Japp

Varit kär? Mjo

Gjort något olagligt? Mjaaa

Tappat bort dig i din hemstad? Naae, inte så stort här.

Sett en fallande stjärna och önskat? Ahh

Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? Hmm vet inte

En hemlighet som ingen annan vet? Ja

Somnat gråtande? Mm

Hånglat med två personer eller fler under en och samma kväll? Hehe..

Blivit generad inför folk? Ja

Blivit kallad player? Nej

 

VAD 

Längtar du till mest just nu? Hmm jul? nyår? småbrorsorna? 

Ska du göra i helgen? Dra på jul på Liseberg och festa kanske. 

Har du för kläder på dig nu? Jeans, linne, luvtröja.

Gjorde du igår? Hade praktik och sedan drog jag till mormor.

Ska du göra i sommar? Jadu! Blir väl jobba lite, sen får jag se! 

Åt du senast? Nutellamacka <3

Har du för en mobil? Xperia

Vad köpte du senast? En cola

 

FAMILJ 

Är dina föräldrar skilda? Japp

Hur många är ni i din familj? 8 

Hur många syskon har du? 4

Vad heter och hur gamla är dina syskon isf? Jennie 22, Emma 16år, Alve snart 8år, Vide 5år

Vem i familjen står du närmast? Syrrorna och mamma

Vem i familjen är din förebild? Vet inte

Vem i familjen är roligast? Beror på!

Älskar du båda dina föräldrar? Ja och kommer alltid att göra det.

Bor du hemma än? Aa

Ägnar du mycket tid till familjen? Ibland

 

VÄNSKAP 

Har du någon bästis? Ja

Har du många vänner? Naae

Vem av dina vänner står dig närmast? Lovisa

Vem vet mest om dig? Lovisa

Välj en av dina bästa vänner som är tjej? Lovisa

Välj en av dina bästa vänner som är kille? Har ingen jättenära.

Betyder dina vänner allt för dig? Ja

Kan du lita på någon till 200%? Ja

Har du någonsin blivit sviken av en vän? Japp

Har du någonsin ljugit för en vän? Hmm, antar att alla har gjort det någongång.

Har du någonsin svikit en vän? Inte utan anledning

Har en vän lämnat dig? Mm

Brukar du krama dina vänner? Jadå

Brukar du pussa dina vänner? Händer väl på fyllan 

 

KÄRLEK 

Är du tillsammans med någon just nu? Nej

Är du kär i någon nu? Hmm nej inte kär.

Betyder kärleken allt för dig? Ja, för det är även familj och vänner

Har du någonsin gråtit för att du älskar någon så otroligt mkt? Hmm

Har du spelat svår nån gång? Haha naa kanske lite

Har du playat nån gång? Naa

Är du en player? Nej

Vill du helst vara singel eller i ett förhållande? Förhållande

Tänker du på nån speciell kille just nu? Aa.

 

SMINK 

Använder du mascara? Ofc!

Använder du läppglans/läppstift? Sällan

Använder du foundation? Yepp

Använder du eyeliner? Ibland

Använder du kajal? Ah

Använder du rouge? Inte så ofta längre

Använder du puder? Yes

Använder du ögonskugga? Det händer

Använder du täckstift? Nä

 

HÅR 

Brukar du platta ditt hår? Japp

Brukar du locka ditt hår? Ibland

Har du platt eller lockigt hår som naturligt? Lockigt/vågigt

Vilken är din naturliga hårfärg? Brunt

Vilken hårfärg har du just nu? Mörkbrunt

Vilken hårfärg vill du ha? Trivs med den jag har

Brukar du tupera håret? Naae inte ofta längre

Färgar du ditt hår ofta? Tonar bara och det gör jag max varannan månad.

Vilka hårfärger har du haft? Brunt

Har du slingat håret? Nepp

Använder du hårspray? Ibland

Använder du volymspray? Nä

Använder du glitterspray? Nää vanligtvis inte

 

SENASTE KILLEN 

Du kramade? Ett barn på dagis, annars är det väl nån ute i lördags

Som ringde dig? Vet inte, min samtalslista är rensad

Som du ringde? Pappa eller nån

Du skrev med på internet? Timmy

 

BAD TIMES 

Gjort något dumt? Jaa

Druckit alkohol? Japp

Rökt? Ah

Gråtit så du tappat luften? mhm

Fått ditt hjärta krossat? Hmm

Krossat någons hjärta? Hmm


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: