Ssandraan

2012-11-14
20:53:09

I'm tired of being just me, I want to be yours.
Hej! Har precis tagit en snabbdusch och nu väntar jag på grey's! Var uppehåll förra veckan då de hade "twilight-vecka" så nu har man väntat i två hela veckor på detta avsnittet, inte kul.
 
Idag har jag ju haft praktik, var lite fler barn idag och därmed lite mer att göra. Kul! Jag har alltid tyckt att det är kul med barn och jag har alltid haft ganska lätt för att hantera barn. Nu i början är man ju rätt trött när man kommer hem, jag har ju liksom gått hemma ett bra tag, jag är ju inte van, men nästa vecka går det nog bättre.
 
Direkt när jag kom hem hämtade Victoria oss och vi åkte bort till farmor och farfar. Fikade och pratade, trevligt! Har inte träffat dom ordentligt på ett bra tag, inte sedan min student tror jag. Alve och Vide var också med, Vide kändes så stor nu när jag hade tillbringat hela dagen med små 1-3 åringar,  sjukt, lilleman är inte så liten längre.
 
Sedan jag kom hem igen har jag inte gjort mycket alls. Nu börjar snart grey's så bye!
 
 
 
 
 
 
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: