Ssandraan

2012-11-28
16:46:57

Kaaaallt!
Det snöar och är kallt ute. Det får gärna komma lite snö, men bara det inte blir slask, utan det ska va SNÖ då. Det är ju mysigt med snö i december, sen kan det få ligga kvar i januari, sen räcker det! Det ska bli ännu kallare nu resten av veckan, inte så skönt, men det är ju ändå bara några minusgrader, det är ju värre när det är 25-30 minus..
 
Idag har jag som sagt jobbat på dagiset istället för att ha haft praktik. Jobbade 7:30-12:00, så det blev att sluta tidigt idag, det var gött! Sen dess har jag hunnit med att lämna in mina heels till skomakaren, pluppen på dragkedjan har gått sönder. Det blev även en promenad med Ziri, hon gillar verkligen inte när det är kallt, hon vill knappt gå ut alls. Om hon ligger i tvrummet och man ropar att vi ska gå ut då låtsas hon typ som att hon inte hör, haha, sötan!
 
Nu ligger jag i sängen, under filten och lyssnar på musik. Jag väntar på att maten ska bli klar, jag är hungrig! Annars händer det väl inte så mycket mer idag. Det är ju onsdag och alltså grey's ikväll, så det ska jag titta på såklart! Kanske slänger upp ett "wantiesinlägg" sen, annars hörs vi imorn eller nåt! 
 
Ha det!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: