Ssandraan

2012-11-05
23:41:41

Nyklippt!
Känner att jag är jävligt dålig på att blogga just nu! Men det blir bara så.. Jag har ingen inspiration till att blogga, blir inga intressanta inlägg och det är inte roligt att läsa inlägg som man bara skriver bara för att skriva något. Hur kul är det att läsa "Hej! Idag har jag sökt jobb och inget annat, nu ska jag se på tv. Hejdå."? Inte så kul kanske. Nej, att blogga om dagar då jag bara går hemma och inte kommer på något annat roligt att skriva om känns lite ovärt.
 
Sedan senaste inlägget har jag iaf inte bara gått hemma! I Lördags var det fest och utgång(ovanligt!) Precis som förra helgen så blev det även denna helg i Falköping. Jag och Lovisa skulle dra in med buss/tåg så att vi var där vid 7, men båda två hade missat totallt att det var en röd dag, söndag och alltså stämde inte de vanliga tiderna på bussarna(så typiskt oss att missa en sådan sak!). Nästa buss gick 30-40 minuter senare så vi gick hem till mig en stund för att sedan gå tillbaka till busstation. Det var en swebuss vi skulle åka med så när den inte kom i tid var vi inte förvånade direkt, men när den en halvtimme senare då nästa buss gick fortfarande inte hade kommit börjar man ju undra. Men som sagt så gick nästa buss så vi kom äntligen iväg till Skövde så att vi sedan kunde ta tåget mot Falköping. Vi gick till Elias där vi förfestade. Beerpong är standard när vi är där! Vid halv 11 drog vi ner mot stan, in en snabbis på dagnys innan vi drog till terrassen! Det var rätt mycket folk så det var kul! Det var ju halloweenfest så rätt många var utklädda, men vi var inte säkra på att vi skulle till Falköping förrän rätt sent så vi klädde inte ut oss. Dansade och tjötade ända fram tills det var dags att dra till tåget! Bra kväll!
 
Idag har jag för första gången på typ ett år varit och klippt mig! Skönt att bli av med det slitna! Har ju klippt topparna lite själv hemma, men har ju inte klippt mig ordentligt på hur länge som helst. Klipper mig på "hon och han" som ligger under vår lägenhet typ så det är ju nära och bra! ;)
 
Nu ska jag krypa ner och titta på "Life as we know it" Godnatt!
 
Bild ifrån instagram på en nyklippt tjej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: