Ssandraan

2012-11-23
23:12:28

Skövde x3
Sitter i sängen, lyssnar på musik och tar det lugnt! Fredagsmys! Ganska trött efter en hel vecka på praktiken, men är ändå inte överdrivet trött. Idag efter tre kladdiga hejdåkramar av dagisbarn som åt mellanmål så tog jag välförtjänt helg! Efter praktiken idag drog jag iväg till Skövde en liten sväng. Kikade lite i affärer oså, men köpte inget, måste spara pengarna. Nu ikväll har jag och Emma lagat mat och sett på tv. Tror att jag ska krypa ner och titta på film snart, ikväll blir det Wallander - Arvet, en av de nyare wallanderfilmerna som jag inte har sett.
 
Imorn blir det att gå upp ganska tidigt för att åka in till Skövde och träffa Emma! Kul! Det var ett tag sedan. Blir ett par timmar där innan jag åker hem en sväng för att senare åka tillbaka till Skövde för fest och utgång! Blir nog en bra Lördag! Hinner troligtvis inte med någon update imorn, men hörs väl troligtvis på söndag!
 
Ha en bra helg!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: