Ssandraan

2012-11-01
22:43:23

Skövde
Hej! Har haft en fullspäckad och rolig dag i Skövde med några utav de bästa! Drog in till Skövde med Lovisa vid halv 1 för att käka på thaihouse, men det blev donken istället. Sen kika vi runt i affärer, jag köpte nya svart jeans eftersom jag som sagt gjorde sönder mina gamla i lördags.. Lämnade även in CV och så på Party Land. Drog till rese och mötte Emma för att sedan dra ut till elins istället. Även där kikade vi runt, hittade massa skor som jag vill ha! Efter ett tag drog Lovisa hem och jag och Emma drog till Media markt. Haha herregud! Emma skulle köpa en kamera och ett stativ. Finns en anledning till att vi har blivit systrarna kaos om man säger så!
 
 
- Ehh Ja, jag har ju bara hand om kaffet, men ni kan ju kolla med henne här.
- Men detta är ju då bara en tom kartong.
- Jag jobbar ju bara på lagret så jag vet inte.
- Men ni vet att ni ska ta kort med den? 
 
Haha! Det var några utav alla svar ifrån olika personer på media markt. Inte lätt att köpa kamera och stativ alltså! Men det gick bra till slut och Emma kom ut med både rätt kamera och stativ! Vi drog tillbaka till stan och tittade lite innan vi drog oss hemåt! 
 
Sen jag kom hem har jag bara käkat, duschat och tittat på tv. Nu ska jag nog alldeles snart krypa ner och titta på film, känns som jag är på väg att bli sjuk, lite ont i halsen och känner mig lite febrig. Hoppas det inte blir något!
 
Godnatt!
 
Så tråkigt med i´nlägg utan bilder! Nya jeans behövdes..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: