Ssandraan

2012-11-09
22:19:02

That awkward moment...
Sitter i soffan, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Rätt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt bara. 
 
Som jag sa igår så började min dag med ett möte. Fyllde i lite papper och pratade. På tisdag börjar jag min praktik, ska bli kul! Har inget schema än, men det får jag på tisdag. Skönt att komma igång igen och få in lite rutiner.
 
Annars idag har fixat med lite smågrejer. Träffade brorsorna en snabbis innan Victoria lämnade dom hos pappa. Sen kikade jag, Emma och Victoria en sväng på stan innan vi tog en fika på julius. Trevligt! Sen drog jag hem och duscha och så, innan jag började fixa med maten. Hemmagjord pizza blev det idag, gött! Nu blir det väl chill resten av kvällen, ska leta fram någon bra film tror jag.
 
Imorn är det inte lika lugnt, då blir det utgång i Falköping där det är "Project X" kommer troligtvis bli asnice!
 
Men hörs imorn eller nåt! Bye!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: