Ssandraan

2012-11-22
17:26:21

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
Heyy! Kom hem för en stund sedan efter en lång dag på praktiken. Jag trivs så bra och det är roligt! Det är kul när man får beröm utav personalen också! Veckorna går fort och imorgon är det redan fredag, då har jag haft praktik i två veckor redan. Det är skönt att ha kommit igång med att göra något på dagarna igen!
 
Jag får se lite vad som händer i helgen. På lördag ska jag nog ut med syrran och Ronja i Skövde. Imorgon blir det nog att bara vara hemma och ta det lugnt om det inte blir Skövde då med, men det tror jag inte! Kanske träffar Emma och Julia med. Får se vad som händer helt enkelt!
 
Nu ska jag försöka få lite ordning på mitt rum och gå ut med Ziri en sväng kanske, men det är ju så tråkigt väder! Annars händer det inte mycket idag!
 
BTW! På lördag är det bara en månad kvar till julafton, sjuuuukt! Men det är kul, jag älskar december, det är så mysigt innan jul, baka pepparkakor, baka julgodis osv. På söndag är det "skyltsöndag" här i Tidaholm, det innebär att alla affärer här i stan har julskyltat fönstren och de har extra öppet(affärer i Tidaholm är ju inte öppna på söndagar alls i vanliga fall). Innför helgen så har även julbelysningen kommit upp, jag som bor mitt i stan har belysningen precis utanför fönstret, mys! Nästa vecka ska vi baka pepparkakor hos mormor så nu börjar det märkas att julen närmar sig på riktigt! Första december får vi inte glömma att det är nästa vecka! För första gången på MÅNGA år så ser jag(och troligtvis alla andra som växte upp på 90-talet) verkligen fram emot julkalendern! Det är ju mysteriet på greveholm 2! Nostalgi på hög nivå, hoppas man inte blir besviken!
 
Hepp nog om det! Nu ska jag städa! bye!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: