Ssandraan

2012-11-07
12:50:44

Woho!
Vaknade imorse av att min mobil ringde. Hon som jag ringde förra veckan om praktik på dagis ringde tillbaka och sa att hon hade fixat det. Ska ha praktik på förskolan Framtiden, småbarnsavdelningen, det är där jag jobbade. Ska  bli så skönt att göra någonting och inte bara gå hemma hela dagarna! Att jag fick praktik på dagis känns askul! :D Jag får göra något som jag tycker är kul på dagarna och jag slipper åka till Falköping varje dag som jag hade varit tvungen att göra om jag inte hittat någon praktikplats.

Kommentar:

Åh vad kul !! Är så glad för din skull. När börjar du praktiken?:)

Svar: Ja det ska bli jättekul! :) jag får nog veta det på fredag :)
Sandra

2012-11-07 @ 17:12:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: