Ssandraan

2012-10-24
14:59:39

AF
Nyss hemkommen ifrån ett trist möte på arbetsförmedlingen. Nu har jag varit på en del möten där och ärligt talat har det inte gett mig någonting alls. Nu måste jag hitta en praktikplats och hittar jag inte en snart, då måste jag åka till falköping varje dag.. Jättekul! NOT! Man måste då lägga ut typ 600 varje månad på ett busskort för att kunna ta sig dit och detta måste man betala själv. Hur kul är det när man inte har några pengar?? Nä, jag gillar inte AF just nu. Jag tycker bara att de ställer massa krav på en, utan att hjälpa, än så länge har jag inte fått ut något positivt av att gå där. Men en praktikplats ska jag väl kunna fixa förhoppningsvis! Det är ju gratis arbetskraft så det är ju ingen som förlorar något på att ha en praktikant.
 
Annars händer det väl inte så mycket idag! Får se om jag drar och kollar praktikplats på något dagis eller om jag ska fixa med det imorn istället. Har tänkt att försöka fixa praktik antingen på dagis eller i nån affär. På något av alla dagis här i stan borde det ju gå att få praktik iaf.
 
Kul inlägg va?? Nä, men måste få klaga lite ibland!
 
 
  

Kommentar:
#1: sannis

Nä, jag gillar inte AF just nu..

var det första jag såg , och tänkte vad har jag gjort nu .. vad roligt det kan bli ibland :)

Svar: Haha! det tänkte jag inte på!
Sandra

2012-10-24 @ 20:44:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: