Ssandraan

2012-10-18
21:00:18

Dagis
Hej! Torsdagskväll och jag sitter i soffan och tittar på 112 på liv och död, väntar på Hela Sverige bakar! 
 
Vaknade runt 8 imorse av att mobilen ringde. De ringde ifrån dagis och ville att jag skulle jobba 9-17, tackade såklart ja! Äntligen fick jag jobba på dagis! Var på en avdelning med barn som var 1-3 år gamla, så söta! Det gick jättebra att jobba och det var kul! Hoppas jag får jobba snart igen! 
 
Har väl inte hunnit med så mycket mer idag. Var borta en sväng hos mormor annars inget. Kommer troligtvis somna rätt tidigt ikväll, vilket är skönt, behöver sömn.
 
Imorn blir det en lugn dag, med lite småfix, sen framåt kvällen drar vi iväg till Jönköping, då blir det ALL IN! ;)
 
Vi hörs, har det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: