Ssandraan

2012-10-01
16:05:31

ETT ÅR
Kom på att min blogg fyllde 1 år i lördags! Trodde aldrig att jag skulle lyckas hålla igång den så länge!
 
Idag är det en helt vanlig, tråkig måndag, har inte gjort något speciellt hittills och ska inte göra något speciellt sen heller. Tänkte ta med mig Ziri och gå en sväng, springa in på bibblan och låna nån bok kanske.
 
Idag är det ett helt år sedan våran första studentfest, ett år sedan det var 250 dagar KVAR till studenten, nu är det snart 4 månader SEDAN studenten. Skulle mer än gärna vilja uppleva studentåret igen, det var så himla kul! Man hade verkligen någonting att se fram emot, något att räkna ned till! Just nu har jag ingenting direkt att se fram emot, ingenting att räkna ned till, dagarna bara rullar på utan att man vet vart de leder.  
 
 
 
 
 
   

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: