Ssandraan

2012-10-12
14:46:17

Freeeeedag!
Då var det fredag igen! När man gick i skolan längtade man alltid till fredagen och helgen, nu är det inte så speciellt längre eftersom jag för tillfället inte gör någonting alls. Blir bättre sen när jag får nåt jobb, eller när jag har praktik. Börjar bli rätt tråkigt att bara gå hemma, jag blir så rastlös!
 
Blir en lugn fredag idag, med tacos och mys framför tven! Imorn blir det kanske Skövde, får se lite.
 
I onsdags drog jag och Emma till Hjo för att träffa brorsorna och Victoria, kul! Haha vi fick fram våran gamla kapsylsamling som vi hade!;) Stannade hela dagen igår också! Var hemma med Vide och busade medan Alve var i skolan och Victoria jobbade. Tittade igenom massa gamla kort, längtar tillbaka som fan, vill att allt ska vara som förr..
 
Ha det bra! bye!
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Sannis

Fina bilder ;D nu ska jag ned kolla bilder :)

2012-10-14 @ 11:50:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: