Ssandraan

2012-10-04
00:28:45

I deserve someone who's better than you.
Ligger i sängen och lyssnar på Melissa Horn, älskar hennes musik! Det finns så många av hennes texter som man kan känna igen sig i på något sätt, de betyder något liksom. Ska iaf krypa ner och försöka sova snart, får väl se om jag lyckas. Haft ganska svårt att somna det senaste..
 
Idag har jag varit ute på en liten höstpromenix med Ziri, diskat, lagat mat, grejat med bilder på datan och träffat Lovisa. Skönt att få prata av sig med någon som förstår och vet allt, älskar dig min bästa vän! Tittade även på sista avsnittet av grey's säsong 8 och nu ikväll började säsong 9 på tv. Dock var ju första avsnittet dåligt då det inte började där säsong 8 slutade! Lite besviken blev man allt. Sjukt sorgligt att Sloan dog(och Lexie i förra avsnittet) också! :( Det var min dag.
 
Har tagit en del höstbilder på mina och Ziris promenader i veckan!
 

 
I thought that you were the one that I wanted, but you know what? I was wrong. I deserve someone who's better than you, someone who cares, someone who treats me good, someone who deserves me.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: