Ssandraan

2012-10-28
16:42:29

IBIZA WHITE PARTY
Heyy! Ligger i sängen och tittar på OTH! Tröttnar aldrig på den serien! Har inte gjort så mycket mer än att slappat framför datorn idag, en lugn söndag helt enkelt. Jag och Emma ska gå till Bosse och äta middag om ett tag, sen blir det nog hem och titta på tv, det är ju solsidan och beck idag, det gillar vi!
 
Igår var det ju Ibiza white party på terrassen i Falköping. Var en bra kväll! Jag, Lovisa och Nathalie drog in till fkp vid 7, drog till Elias och sedan drog vi vidare till förfesten. Var ju inte den bästa förfesten, med det trevligaste folket om man säger så, men vi hade kul iaf! Det blir ju vad man gör det till! :) Vid halv 11-11 drog vi där ifrån, hem till Elias en sväng, körde lite beerpong i pringelsrör och sedan drog vi till terrassen. Var rätt mycket folk, nice! Dansade med gurkan, shottade och hade det bra! Tog tåget till Skövde, det stannade flera gånger på vägen och därför kom det jävligt sent till Skövde, vi var tvungna att springa till bussen och självklart lyckades jag snubbla till i rulltrappan och göra sönder favoritjeansen och mitt knä haha. Var en asbra kväll iaf! :D
 
Nu ska jag väl fortsätta att titta på OTH! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: