Ssandraan

2012-10-05
21:42:33

Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.
Sitter i soffan och tittar på xfactor. Fredagsmys för hela slanten idag! Jag och lillsyrran gjorde egen potatisgratäng, gött! Och nu blir det mys framför teven resten av kvällen!
Annars idag har jag mest tagit det lugnt, gått några promenader med vovven och så!
 
Blev utgång igår iaf! Jag, Lovisa och Iveta drog till Jacob och förfesta med han, Hakija och Adnan haha. Det var ju kul! Sen drog vi in till Skövde och Husaren! Har nog aldrig varit med om att det varit så lite folk där på en torsdag!:O Sjukt lite folk hela kvällen! Alla var väl kanske på bogrens. Vi drog därifrån rätt tidigt iaf, käka på donken och sen drog vi hem!
 
Hade nya toppen på mig!(eller ja blusen)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: