Ssandraan

2012-10-25
14:17:37

Juuuuuul
Det är drygt två månader kvar till julafton och här ligger jag i sängen och lyssnar på julmusik! :) Lite tidigt kanske, men längtar till jul, det är så mysigt. I skolan brukade vi alltid dunka julmusik i klassrummet, men nu när man inte längre går i skolan får man väl dunka julmusik hemma. När Emma har slutat ska vi dra iväg med mormor till Falköping och osterian, där det nu är julgrejs :) Mysigt! Jag har inte varit där på flera år nu, brukade alltid åka dit förut.
 
Haha lillsyrran och hennes klass har börjat sälja kakor, precis som jag och min klass gjorde för något år sedan. Kommer ihåg vilket jävla kaos det var i min klass med kakorna. Det var folk som inte tog ansvar och sålde sina brukar, det var pengar som inte kom in, personen som skulle ha "koll" på pengarna hade INGEN koll alls, det var helt kaos helt enkelt, vet inte hur många gånger vi bråkade om det haha. 
 
Nu ska jag väl börja fixa mig lite smått. Ha en bra dag! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: