Ssandraan

2012-10-31
10:53:30

Praktik
Hey! Kom hem ifrån af för en stund sedan. Ännu ett möte och ännu en time där man fick info om sådant man redan vet, så värt! Men iaf! måste fixa praktik nu. Ringde och kollade upp om det fanns något på något dagis, de skulle kolla upp det och höra av sig nästa vecka, hoppas! Men det borde ju inte vara några problem.
 
Annars händer det väl inte så mycket. Det är så sjukt tråkigt att gå hemma, så jag hoppas verkligen att jag får praktik på dagis nu snart! Ska nog dra och visa upp mig på fler dagis lite senare idag, vid 11-12 är inte så smidigt att komma eftersom de flesta äter lunch och det är inte så smart att störa.
 
Nu ska jag dra ner till Julius för en fika med mormor! Bye!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: