Ssandraan

2012-10-16
19:21:37

Shine Bright Lika A Diamond
Håret är klart och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik! Älskar nyfärgat hår, det känns så lent och fräscht! Ska snart gå ut på en kvällspromenad med Ziri. Så jävla kallt ute nu, inte lika kul att gå ut då, är nog dags att ta fram vinterjackan snart om det fortsätter så här.
Tisdag idag och jag har fixat med lite grejer, skrivit CV/PB vart hos mormor en sväng och grejat med lite annat. Imorn ska jag lämna in CV på netto. Måste försöka fixa en praktikplats också.. 
 
Igår var jag i Skövde en sväng med Lovisa! Köpte bara hårfärg! Måste hålla i pengarna och inte slösa massa på saker jag egentligen inte behöver! Annars gjorde jag väl inte så mycket igår!
 
Nu ska jag ta på mig varma kläder och sen ta med vovven ut! Hörs imorn!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: