Ssandraan

2012-10-07
21:58:32

Sorry, I am allergic to your bullshit.
Hej! Sitter och grejar lite med bilder! Ska försöka få över alla bilder ifrån studentåret till en skiva, man vet ju aldrig när datorn slutar funka, hänt förut och det är inte roligt när alla ens bilder försvinner kan jag ju säga!
 
Idag har jag inte gjort mycket! Sov länge, skööönt! Sen har jag bara tagit det lugnt. Promenix med Ziri såklart, skönt väder idag faktiskt! Nu ikväll så var hela familjen här och käka pizza! Idag började ju säsong 3 av solsidan också, äntligen!
 
Igår var det fest! Jag och syrran drog till Elin och Viktor, förfestade och sedan drog vi vidare! Kul kväll iaf! Blev bjuden på någon äcklig kaffeshot, eeeuww! Drog hem vid 1 nångång, då var jag trött!
 
 
 
Vet du? Börjar bli rättså trött på dig och ditt snack nu!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: