Ssandraan

2012-09-16
22:08:34

Beck
Sitter just nu och tittar på Beckfilmen som går på 4an, en av de nyare som jag inte har sett. Älskar när det går Beck/Wallanderfilmer på söndagar!
 
Hade en ganska lugn och bra kväll med Lovisa, Sofi och Nathalie igår. Var jävligt trött hela kvällen dock!
 
Ny vecka imorn och då MÅSTE jag ta tag i det där med att söka jobb! Inte sökt ett enda denna månaden, men har inte funnits några passande, men jag ska fixa det i veckan. Det är ju så tråkigt bara. Ska försöka införskaffa mig en ny mobil i veckan också.. Det får bli någon billig då jag ändå får en ny genom abonnemanget efter jul, då blir det en iphone igen!
 
Har inget mer att säga för tillfället, så uppdaterar imorn eller nåt! Ha det bra!
 
BTW! Har insett att jag fått ganska långt hår nu, det gillar jag! Men måste klippa mig snart. Inte varit hos frissan på hur länge som helst!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: