Ssandraan

2012-09-20
22:59:01

Breaking news!
Sitter och tittar på Breaking news med Filip och Fredrik, dom är ju så grymt sköna!
Annars har jag väl inte så mycket att säga just nu, inte hänt så mycket idag!
 
Imorn är det fredag och helg! Inga planer direkt, kanske blir en nykter och lugn helg? Vi får väl se vad som händer! Nått ska jag väl hitta på iaf! Hoppas som sagt att mobilen kommer imorn, jag dör om jag måste vänta tills på måndag! Står inte ut med att ha en gammal sony ericson längre, men iphone har inte vaknat än..
 
Nu ska lyssna på musik och ta det lugnt en stund innan jag kryper ner. Börjat lyssna mer på Norlie & KKVs nya låt "hon vill vara du" gillade inte den ifrån början, men har faktiskt börjat gilla den nu! Norlie & KKV – Hon vill vara du
 
Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: