Ssandraan

2012-09-30
19:15:44

Helgen!
Okej! Då kör vi en liten snabb update om helgen!
 
Fredag: I fredags var vi som sagt hos Bosse och käkade, fredagsmys med hemmagjord pizza. Spelade uno och hade det trevligt. Annars gjorde jag inget speciellt.
 

Lördag: Gick upp innan 8(inte kul en lördag!!) Började dagen med frulle på Julius med lillsyrran, Bosse, Carro och Henke! Sedan hjälpte vi mormor att flytta! Hennes nya lägenhet var asfin, helt nyrenoverad. Vår var ju också nyrenoverad, men inte bra. Det tog väl några timmar innan vi kom hem igen. Då tog jag det lugnt en stund innan jag började fixa mig inför kvällen! Vi drog bort till Elin och Viktor för lite förfest innan Skövde! Helt plötsligt säger Viktor bara "Ska vi åka limo??" Det tackar man ju inte nej till direkt! Så det blev limousine in till Skövde, asnice! Satt där och drack champagne, lyssnade på musik, taggade och bara njöt! Är ju inte varje helg man åker limo liksom(aldrig gjort det förut)! Väl i Skövde drog vi in på bogrens, satte oss ute, chillade med drinkar. Drog dock ut därifrån rätt tidigt, vet inte varför, men ah. Drog till donken och käka.Vid 1 kom morfar och hämtade de andra, jag stannade kvar, blev inte riktigt som det var tänkt, men blev bra ändå. Chillade med seglarn tills bussen hem gick! Tack för kvällen iaf! Den var awesome!
 

Söndag: Idag har jag bara chillat! Jag och syrrorna har haft söndagsmys med hemmagjord pizza och harry potter! Just nu tittar vi på Harry Potter och fenixordern, så ska väl lägga undan datan och titta istället!
 
Lite bilder ifrån helgen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: