Ssandraan

2012-09-10
23:42:01

I miss you even if I don't know who you are
Jisses vad jag bloggar dåligt! Över en vecka sedan senaste riktiga updaten, inte riktigt okej kanske! Men har inte haft någon lust till att blogga. 
 
En liten update om vad som hänt sedan sist!
 
Förra onsdagen: Fixade med lite grejer och sedan tog jag en fika med Therese. Kul! har typ inte träffat henne sedan studenten(om jag ens träffade henne då? Satt väl o tjötade tills det bara var vi kvar på Julius och sen gick vi ut och tjötade en stund till.
 
Förra torsdagen: Jag åkte i väg till Falköping och träffade Emma! Trevligt trevligt! Blev mycket tjöt om allt och inget. Pratade mycket minnen ifrån våra tre år på gymnasiet, åh vad jag vill tillbaka, saknar vardagen med mina tjejor!
 
Fredag: Jobbade 7-13.30, rätt segt, men gött att tjäna pengar. Har ju inte jobbat sedan 31/7, så det var ett tag sedan, men det gick bra.
 
Lördag: Jobb 7-17. Sedan skulle jag och Lovisa ha myskväll med tacos och så. Meeeen efter tacosen kände vi bara nääe fan vi drar till Andreas inflyttningsfest! Vi är kassa på nykter helg! Men ah vi fixade oss lite, drack lite och sedan drog vi bort till Andreas. Var där ett tag och sen kände vi, nää vi drar till Skövde! Så fixade skjuts dit och drog till Skövde. Kvällen blev väl inte riktigt som vi tänkt, menmen. Var sjukt trött efter en lång jobbdag, så det var lite segt.
 
Annars har jag inte gjort något speciellt direkt. Var på ica förut och dom håller på att gör om där, idag såg jag att de fått in smink, alltså riktigt smink, typ max factor och så. Fan va gött!
 
Nu ska jag snart försöka sova, imorn ska jag försöka komma upp i tid, fixa lite grejer och sedan ska jag dra till Hjo. Ska hämta småbrorsorna på dagis och sedan stannar jag där tills onsdag! Skönt att komma ifrån stan och kul att få träffa mina favvokillar!
 
Natti!
 

 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: