Ssandraan

2012-09-28
16:51:42

Jag försöker, men jag förlorar varje gång
Då var det fredag! En lugn sådan! Ikväll ska vi bort till Bosse och käka, sen drar jag hem och tittar på tv eller nåt. Imorn ska vi hjälpa mormor att flytta. Kommer ju bli askonstigt, hon har bott där hon bor nu ända sedan jag var kanske 2-3 år, har ju växt upp med att hon bott där haha. Menmen, det blir nog bra iaf! Mamma vill flytta igen. Läget på vår lägenhet är ju perfekt, det går ju inte få mer centralt liksom, men själva lägenheten är inte lika perfekt och hyresvärden är kass! Våran lägenhet är ju nyrenoverad, men det är ju liksom inte bra gjort.. Vi får väl se om vi flyttar eller inte! Jag ska ju iaf flytta så fort jag kan, men inte lätt när man inte har nåt jobb!
 
Annars har jag väl inte så mycket mer att säga just nu!
 
Dagens outfit!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: