Ssandraan

2012-09-01
13:16:52

Matfestivalen!
Shit idag är det 1 september.. Sjukt! Nu är det höst och jag är verkligen inte redo för höst och vinter, det har ju liksom inte ens varit någon sommar i år.. Menmen, får väl hoppas att det blir en tidig vår och lång sommar nästa år!
 
Denna helgen är det matfestivalen i Skövde och det innebär fest! Det blir mitt 6:e år på matfestivalen. Igår drog vi in till Skövde vid halv 7 för förfest med skönt folk och vid 11 åkte jag, Lovisa och Sofi in till stan! Tjöta med massa folk, trevligt! Sen tog vi bussen kvart över 1 hem. Det är skönt att det går extrabussar nu under matfestivalen, då kan man välja lite själv när man vill åka hem, man måste liksom inte stanna till kvart över 2 om man inte vill.
 
Ikväll blir det också matfestivalen såklart! drar väl in med halv 6bussen antar jag :P Blir förfest och sen får vi se om vi går till husaren eller om vi bara går ut. Kommer nog bli en awesome kväll! Kan ju bli lite awkward också. Men idag tänker jag INTE dricka vodka och jag tänker äta mer innan vi började dricka! 
 
Uppdaterar väl imorn eller nåt! 
 
Ha det bäst för det ska jag ha!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: