Ssandraan

2012-09-19
12:36:39

Project runway
Hej! Sitter och tittar på Project runway. Snart börjar ju Project runway Sverige, hoppas det är bra! Fast de svenska versionerna av sådana program brukar enligt mig inte vara lika bra(ex. Top model Sverige), men vi får väl se!
Nu ska jag snart fixa till mig lite, sen drar jag med syrran till Ica och köper kycklingsallad! Älskar den där "självplock-grejen" det är perfekt till lunch!
 
Annars idag händer det nog inte så mycket! Ska städa lite och så tror jag! Om vädret tillåter så blir det nog en PW ikväll, gött! 
 
Väntar på att min nya mobil ska komma! Tror min iphone somnat in för gott nu.. Förut har den typ dött, men återuppstått nästa dag typ, men nu har den inte funkat på flera dagar :/ Tur att jag inte har massa bilder och så som jag inte fört över till datan! Hoppas mobilen kommer imorn, för jag orkar inte ha min gamla sony ericson längre! hahah.
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: