Ssandraan

2012-09-27
20:37:38

Shopping!
Hej! tittar på säsong 1 av Ghost whisperer! Har nog sett de flesta avsnitten, men det var längesen! Kl 9 börjar Hela Sverige bakar det ska jag titta på!
 
Idag har jag vart i Skövde en liten sväng! Blev lite shopping! En top, en mysig halsduk och så lite smågrejer! :) Att kunna gå runt i mysiga halsdukar är något jag älskar med hösten! Haha köpte två ringar, jag är verkligen beroende av ringar, jag har hur många som helst! Annars har jag väl inte gjort så mycket idag!
 
Igår var jag som sagt på dagis för att "visa upp mig". Jag var på två olika dagis och båda var positiva och sa att de skulle ringa om de behövde mig och att det var jättebra att jag kom och visade mig. Förhoppningsvis får jag jobba något! :)
 
Imorn är det ju redan fredag igen, sjukt vad det går fort! Vet inte riktigt vad jag ska göra imorn, men på lördag blir det iaf Skövde och utgång!
 
Ja, nu ska jag väl fortsätta titta på ghost whisperer! Ha det bra!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: