Ssandraan

2012-09-26
12:49:34

To keep looking back won't change anything.
Hej! Sitter i sängen, lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska snart titta om det finns något gott att käka, sen ska jag dra till dagis. Har ju redan skrivit upp mig som vikarie typ överallt i Tidaholm, men om man inte "visar upp sig" så får man aldrig jobba något. Så ja, nu får vi se om det blir något efter idag, hoppas!
Funderar på att åka in till Skövde en snabbis sen om jag orkar, suger att jag måste åka efter 4 eftersom fkorten inte funkar förrän då.. Menmen! Ska städa och så med, så det kanske blir lagom att åka in vid den tiden.
 
Annars har det varit lite dålig update denna veckan.. Men har inte haft någon lust att blogga och har inte haft något direkt att skriva om, ingen inspiration alls. Men iaf! Igår blev det en fika på julius med Alexandra och Therese. Sen blev det wen promenad med Lovisa, annars hände det väl inte så mycket. I måndags gjorde  jag ingenting?? Haha kommer inte ihåg.. Blev lite minishopping iaf! gillar starkt att dom har fått in riktigt smink på ica!
 
Men ah! Hörs väl senare! Får väl se om det blir någon shopping! Byebye!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: